środa, 26 marca 2014

zmiany w nas


Hej 
Przepraszam, że tak długo nie pisałam. Ale przez bardzo długi czas nie wiedziałam, co mam pisać. Wolałam chwilowo przestać niż udawać i wypisywać bzdury. Mam nadzieję, iż ta blokada jest tylko chwilowa i niedługo z powrotem wrócę do regularnego pisania notek.


W każdym z nas zachodzą zmiany. Nie tylko z wyglądu, ale również charakteru, upodobań. Zmieniamy się, chcąc czy nie chcąc. Czasami na lepsze, czasami na gorsze. Każdy ma w sobie piękno - zewnętrzne lub wewnętrzne.
Zmiany w wyglądzie są oczywiste. Każdy z nas je zauważa. Niekiedy nawet z powodu wyglądu mamy kompleksy i aby się ich pozbyć jesteśmy gotowi na operacje plastyczne. Moim zdaniem operacje plastyczne powinny być ostatecznością, ale tak nie jest. Chcemy w sobie zmienić wszystko co nam lub innym się nie podoba. Wygląd to nie wszystko ! 
Uważamy, iż zmieniamy się tylko z wyglądu, te lata również zmieniają nasz charakter. Widzę to po sobie. Kiedy mieszkałam w innej miejscowości niż obecnie, nigdy nie odważyłabym się na to co robię teraz. Ciężko jest nam się przyznać, że zmienił się nam charakter. Mówiąc, iż jesteśmy tacy sami jak kiedyś, okłamujemy tylko samych siebie. Zmieniamy się i nikt nie może temu zaprzeczyć. Wpływ na zmiany w nas ma towarzystwo, w którym przebywamy, miejsce zamieszkania i rodzina. Bez względu na to co o rodzinie mówimy, ona zawsze będzie najważniejsza w naszym życiu.
Nasze upodobania cały czas się zmieniają. W zależności od tego gdzie mieszkamy i jaki mamy dostęp do kultury, sportu, mody.






2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia i czekam na kolejną notke!
    Zapraszam do mnie: http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Bardzo fajny blog, dołączam do obserwatorów. Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Zapraszam do siebie. http://sprawdzopinie.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Czytam wszystkie blogi, które mi polecicie.