sobota, 8 marca 2014

WOMEN'S DAY


hej wam : D
Dzisiaj mamy 8-ego marca, czyli Dzień Kobiet. Tego dnia kobieta jest najbardziej adorowana.
Jest to święto upamiętniające ofiary walk o równouprawnienie kobiet.



Wczoraj w szkole obchodziliśmy to święto. Koledzy spisali się znakomicie. Drobne upominki (1 kwiatek + czekolada), praktycznie żadna z nas tego się nie spodziewała. A wy coś dostałyście ? Występ w wykonaniu chłopaków rozbawił nas do łez, nikt nie spodziewał się takiego poświęcenia z ich strony (poprzebierali się w damskie ciuszki - niestety nie wyrazili zgody na publikowanie ich zdjęć). Przygotowano u was coś podobnego ?

Wszystkiego najlepszego paniom !







5 komentarzy:

  1. Piękny blog, obserwuję, bardzo fajny post, dobrze napisany ;)
    http://alwaysbeeyourselff.blogspot.com/2014/03/tag-opisz-siebie-10-zdjeciami.html
    jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, komentarz mile widziany + kliknięcia w banery ;)
    Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w klasie chłopcy też nas zaskoczyli, nie dość że dostałyśmy po tulipanie i babeczce to jeszcze zaprosili nas na ognisko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam również tulipanka ale od swojego chłopaka :)))
    vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moi koledzy z klasy zabrali nas na deser z lodami! c;

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Czytam wszystkie blogi, które mi polecicie.