niedziela, 12 stycznia 2014

dieta


Cześć
Nowy rok zaczął się nie wiem kiedy, a już niedługo wystawianie ocen i ferie. Mam plan aby pojechać na basen i potrzebuję jakiejś ciekawej diety, aby trochę schudnąć. Jeżeli znacie jakieś łatwe i sprawdzone diety to możecie przesłać mi na poczte.


Zacznijmy od tego czego przy odchudzaniu się nie powinniśmy robić.

1. NIEJEDZENIE ŚNIADAŃ
U mnie jest z tym problem, bo ja nigdy tego nie robię. No ale widzę będę musiała zmienić moje nastawienie do śniadania.
2. NIEREGURALNE SPOŻYWANIE POSIŁKÓW
Kolejny problem... 
3. ZBYT DRASTYCZNE ZMIANY W ODŻYWIANIU
To akurat u mnie nie problem, bo zazwyczaj nie jem za dużo oraz nie mam zamiaru przeżucać się na "głodówkę".
4. BRAK ĆWICZEŃ
Ćwiczenia to sama przyjemność ! Nawet najprostsza czynność fizyczna wykonywana kilka razy w tygodniu min. 15 min może pomóc w odchudzaniu.
5. ZA MAŁO POSIŁKÓW
Popełniam ten błąd. Jem 2-3 posiłki, a to za mało. Aby odchudzanie było skuteczne trzeba jeść ich 5.


Zasady zdrowej diety

1. JEDZ REGULARNIE POSIŁKI
2. ZACHOWAJ UMIAR ZE SŁODYCZAMI
3. JEDZ PRODUKTY BOGATE W BŁONNIK
4. JEDZ WARZYWA I OWOCE
5. OGRANICZ SPOŻYWANIE TŁUSZCZÓW ZWIERZĘCYCH - ZASTĄP JE ROŚLINNYMI


Mam nadzieję, że pomogłam. Jeżeli też chcesz się odchudzać to pamiętaj o wskaźniku BMI.
A teraz idę szukać odpowiedniej diety dla siebie






4 komentarze:

  1. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny blog !
    obserwujemy ?
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie odchudzaj się, bo chuda to ty już jesteś. Zamiast tego rzeźba by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chuda jestes :) ja sie przyzwyczailam do sniadan w szkole i jem je teraz normalnie :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Czytam wszystkie blogi, które mi polecicie.