piątek, 3 stycznia 2014

cut out


Hej :* 
Długo myślałam nad tym postem, ale jednak moje myśli ułożyły się w jedną całość.
Cięcie się - czym ono jest ? Jest to dobrowolne okaleczanie własnego ciała. Dlaczego ? Jest wiele różnych powodów, np. kompleksy, nietolerancja własnego ciała, nie radzenie sobie z życiem. 


Jedni mówią, że to boli. Natomiast drudzy, że odnajdują w tym przyjemność. Dla niektórych jest to oderwanie od rzeczywistości, sprawienie czegoś nadzwyczajnego. 


Cięcie się to jest rozpaczliwe wołanie o pomoc ludzi, którzy sami nie radzą sobie ze swoimi problemami. 





Chcę abyście ocenili mojego bloga. Wejdźcie tu [{klik}] i odpowiedzcie na te pytania.





1 komentarz:

  1. Świetny post:) taki wzruszający, niestety ale ja lubi oglądać takie obrazki ;/ bardziej mnie dołują
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Czytam wszystkie blogi, które mi polecicie.