sobota, 21 grudnia 2013

my photogenic pet


Heeej :*
Postanowiłam, że napisze o moim słodkim pupilku. Jest nim prześliczna kotka, która, nie wiem do końca dlaczego, wabi się "Łajza". Tak nazwał ją mój tata jakieś 3 lata temu i tak już zostało. Dzisiaj tak słodko wyglądała w zabawkowym wózku mojej młodszej siostry i w umywalce w łazience, że postanowiłam zrobić jej małą sesję. I moim zdaniem ona na zdjęciach wychodzi lepiej niż ja. Tak później oglądając te zdjęcia zastanawiałam się co ona mogła sobie pomyśleć, dlatego pod zdjęciami są przykłady jej "myśli", które po tych zdjęciach przyszły mi na myśl.

1.

"Bądź taka dobra i nie przestawaj mnie miziać"

2.

"Och. Dobra już przestań, bo się wstydzę"

3.

"Dobra to już ostatnie zdjęcie, bo sobie od ciebie pójdę"

4.

"Nawet tu już nie mogę mieć chwili spokoju i się przespać"

A tutaj są jej słodziutkie igraszki :

video

Sprawdzałam wasze odpowiedzi w ankiecie i prawie nikt nie chce wziąć w niej udziału. Wasze odpowiedzi z niej pojawią się u mnie na blogu najprawdopodobniej w wigilię. Jest ona anonimowa więc nie musicie się niczego obawiać.
Proszę weźcie w niej udział. To nic was nie kosztuje, a dla mnie wiele znaczy. 

4 komentarze:

  1. Śliczny blog ♥
    Zapraszam do mnie http://darka-blogg.blogspot.com/
    Proszę klikajcie w baner Sheinside
    Jeśli ktoś kliknie niech napisze o tym w komentarzu a napewno w jakiś sposób się odwdzięcze !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Obserwuję i liczę na to samo. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Nominowałam cię do Libster Blog Award. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zapraszam na mojego bloga ;)
    http://everylifeisexceptional.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia nieostre i na dodatek słabo doświetlone. Popracuj nad tym.
    Poza tym nie można nazywać się Żaneta. Można mieć na imię Żaneta, a nazywać się Żaneta Nowak.
    Pozdrawiam z www.ksiazka-od-kuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Czytam wszystkie blogi, które mi polecicie.