wtorek, 10 grudnia 2013

love

Hej ; D
Miłość jest pięknym zjawiskiem, przychodzi do nas z nienacka. Niektórzy uważają, że tylko istnieje jedna miłość - damsko-męska i w rówieśniczym wieku. Czy wy też się z tym zgadzacie ? Ja nie. Homoseksualiści też mają prawo do miłości, tak jak i osoby o różnym wieku. Oni wszyscy są ludźmi a jak to się mówi SERCE NIE SŁUGA.


Niektórzy nie umieją odróżnić miłości od zauroczenia. A czy wy to potraficie ? Wiele osób uważa, że to miłość, a nie zauroczenie. A najtrudniej jest, gdy jedna strona zaangażuje się w związek, a druga uzna to tylko jako przelotną przygodę. Pamiętajcie, aby nie za szybko angażować się, bo wtedy może was zaboleć rozstanie.


Najcięższym przypadkiem jest gdy jedna osoba zakocha się w drugiej, a ta nie odwzajemnia jej uczuć. Czy wy też kiedyś znaleźliście się w takiej sytuacji ? Jeżeli tak, to wiecie, że ciężko jest przebrnąć przez nieszczęśliwą miłość. Ale jeżeli osoba, w której jesteście zauroczeni nie zwraca na was uwagi to nie starajcie się za wszelką cenę, aby coś do was poczuła.



Pamiętajcie !!!
MIŁOŚĆ TRWA WIECZNIE, A ZAUROCZENIE JEST TYLKO CHWILOWE !

4 komentarze:

  1. Zgadzam się z tobą. Każdy ma prawo do miłości. Osobiście toleruję związki osób tej samej płci i wgl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak miłość jest wieczna!
    Obserwuję i liczę na rewanż
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tolerancyjna, bo również uważam, że każdy ma prawo do miłości :)
    + obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Czytam wszystkie blogi, które mi polecicie.