poniedziałek, 30 grudnia 2013

Liebster Blog Awards

Heej :*
Zostałam właśnie po raz drugi nominowana do LBA. Cieszę się jak dziecko, bo ta nominacja znaczy, że ktoś czyta mojego bloga.
Nominowała mnie Marlena z bloga  http://xlittle-piece-of-my-lifex.blogspot.com/


Pozwolę sobie skopiować zasady tego konkursu.


"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A więc, nie przedłużając, dodaję wam pytania i odpowiedzi, a nominowane przez mnie blogi będą na samym dole. ;)


1. Co myślisz o blogach szafiarek?
Myślę, że niektóre robią to tylko dla ubrań i gadżetów. A tych, które robią to dla przyjemności jest niewielu
2.Który blog jest Twoim ulubionym?
Nie mam ulubionego.

3.Jakie są początki Twojego blogowania?
Po prostu tak jakoś wyszło. Zaczęłam prowadzić bloga dla beki, ale się w to wkręciłam.
4.Motto życiowe lub ulubiony cytat.
5.Ulubione perfumy?
bi-es
6. Jaki masz cel w blogowaniu?
Chcę aby ludzie czytali mojego bloga z przyjemności oraz aby mogli coś z moich notek wyciągnąć.
7. Jakie blogi lubisz czytać ?
Takie, które mają w sobie jakiś głębszy przekaz dotyczący życia.
8. Co Cię denerwuje w innych blogach?
Jak blogerzy/blogerki zbytnio rozpisuję się na jeden temat i ciągle krążą wokół jednego wątku.
9. Co myślisz o swoich czytelnikach?
Myślę, że są to wspaniali ludzie.
10. Jakie są twoje pasje, prócz blogowania?
Uwielbiam siatkówkę, słuchać muzyki, spotykać się ze znajomymi, rodziną.
11. Jak radzisz sobie z problemami?
Często nie znajduję rozwiązania i posuwam się do dziwnych rzeczy.

NOMINUJĘ:

Pytania dla was :
1. Czym dla ciebie jest prowadzenie bloga ?
2. Od kiedy go prowadzisz ?
3. Jesteś przesądną osobą ?
4. Jaki masz stosunek do innych blogerów ?
5. Jaki masz stosunek do czytelników ?
6. Co dla ciebie jest ważniejsze: ilość obserwatorów czy komentarze ? Dlaczego?
7. Czym się kierujesz pisząc notki ?
8. Jak radzisz sobie z problemami ?
9. Jakie masz motto ?
10. Jakie blogi najczęściej czytasz ?
11. Jakie są twoje pasje, oprócz blogowania ?

2 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Czytam wszystkie blogi, które mi polecicie.