niedziela, 15 września 2013

Wpisy ...

Hejka ! :D
Długo myślałam nad treścią kolejnego posta i w końcu wpadłam na pomysł.
Na pewno każdy z was prowadził kiedyś taki pamiętnik z wpisami. Ja też go prowadziłam, wpisywali się tam wszyscy. Kiedy po kilku latach znowu tam zajrzałam i zaczęłam czytać to się popłakałam. Do 5-tej klasy podstawówki chodziłam do jednej szkoły, potem się przeprowadziłam. Największym wstrząsem dla mnie było to, że kiedy je czytałam przypominałam sobie wszystkie te chwile spędzone z moimi starymi znajomymi. Te wszystkie wygłupy, wycieczki, imprezy. Bardzo mi tego brakuje i chciałabym, aby te wszystkie chwile do mnie wróciły.

A oto parę najciekawszych wpisów, które tam znalazłam :












1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Czytam wszystkie blogi, które mi polecicie.