czwartek, 12 września 2013

Gimnazjum ...

Siemaneczko :D


Już za nami prawie 2 tygodnie szkoły. U mnie to jakaś katastrofa. Dyrka najpierw pozwała sie malować, a w tym roku stała się strasznie cięta, a najbardziej na moją klasę. Nie wiem jak to wytrzymam. 
Na jutro planowane jest ognisko, ale nie wiem czy będę mogła na nim być. 




Ten rok jakoś mnie przeraża. Już niedługo rozstanę się z tymi moimi kochanymi głupkami. Najbardziej będzie mi brakowało tych wszystkich wygłupów. W tym roku kończe gimnazjum i musze podjąć decyzję co chcę robić jednak ja sama jeszcze nie wiem co powinnam zrobić.




Sorka, że tak mulę ale naprawde jestem rozdarta  ...

4 komentarze:

  1. Współczuję =D
    Ja przez internet się uczę ;P
    Może była byś zainteresowana darmowym designem i nagłówkiem?
    Jak tak to napisz do mnie w komentarzu albo na maila :)
    Pozdrawiam

    kociak.wilk2@gmail.com

    superphot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, podoba mi sie jak piszesz, tak ciekawie :)) wszystko jest przemyślane i estetyczne. z pewnością zostaję na dłużej oraz zapraszam do siebie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten sam problem, też jestem w tym samym wieku
    testy, wybór liceum, nowi ludzie.. ehh :/
    Zapraszam na moje candy :3

    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/09/candy_13.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Czytam wszystkie blogi, które mi polecicie.