piątek, 30 sierpnia 2013

Szkoła

ELO LUDZISKA
Już niedługo początek roku. Jestem rozdarta. Z jednej strony cieszę się, bo znowu zobaczę te wszystkie znajome twarze, znowu z moja klasą będzie pełno zabawy. Ale też jest ta druga strona smucę sie, ponieważ to już ostatni rok kiedy będziemy w komplecie. Po tym roku zaczniemy wkraczać w dorosłość, każdy pójdzie w swoją stronę i nie jest wiadome czy jeszcze kiedyś się spotkamy. Jednak liczę na to, że nasze przyjaźnie zostaną na zawsze.

Oto zdjęcie z zakończenia 2 klasy tam gdzieś w tle jak zwykle musiała się wpakować b


Uważam, że ten okres który spędziłam z nimi jest najwspanialszym. Zawsze będę o nich pamiętać.
Nie tylko dla tego, że mam ich pełno zdjęć, ale dlatego, że przez nich moje życie zniemiło sie o 180 stopni.

1 komentarz:

  1. świetny blog
    rozumiem cię, bo czuję się podobnie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny. Czytam wszystkie blogi, które mi polecicie.